čtvrtek 25. května 2017

OOTD: Malé černé & Coco





Máte kámošku, která je sice trochu slépka, ale vždy se s ní cítíte skvěle? Já jo. Seznamte se s COCO.



Dobře, kamarádka to tak úplně není. Je to kabelka. Nebo spíš psaníčko? Každopádně slepice. Je z dílny Ušito a je prostě skvělá. Koukala jsem na ni láskyplně asi rok a pak mi to nedalo. Jak říká sám výrobce: pravá koženka a kočičí zlato. Uznejte sami, že klasičtější kombinaci nenajdete.

Slépku jsem s sebou vzala do Městského na představení O myších a lidech a můžu říct, že jak jsem na mdb přísná, tak tohle bylo super (a to jsem příběh znala). Kdo jste z Brna, zvažte to! 


Šaty Cameo rose - 200 Kč, sekáč (vinted)
Boty - 499 Kč (PC 999 Kč), H&M eshop
Kabelka Ušito - 384 Kč (PC 450 Kč), fler - odkaz zde


Ne, fotka není přejetá nějakým božobožím filtrem. Tříbarevný vlasy mám normálně.
#odrosty #shennounikdynevis 

Rty: 100% Pure, odstín Poppy - 475 Kč, sekáč (zatavená ve fólii!; vinted), PC 800 Kč - odkaz zde





Taky máte v šatníku kámoše, co vás nikdy nezklame?



4 komentáře: