pondělí 26. června 2017

Černobílý nákup v Nordic day


K narozeninám jsem dostala poukaza. Konkrétně toho nejlepšího možnýho. Poukaza do Nordic day. ♥


Od doby, co si plně uvědomuji všeobecnou přehlcenost materiálnem, na mě skoro žádné slevy a nabídky nefungují. Plně jsem si to uvědomila při projíždění výprodejů na Zootu. Zatímco loni jsem vesele osrdíčkovávala snad každý desátý předmět, letos jsem nevybrala jedinou věc. Z několika set.

Vše má ale své výjimky. V oblasti nákupů je mou Achillovou patou rozhodně Nordic day. Nevím, jestli jsem si jen padla s jejich nákupčím do noty, nebo mi z elektroniky při návštěvě jejich eshopu uniká nějaká návyková látka. Každopádně: nezbývá mi než doufat, že je to jen dočasné, a po dokončení zařizování domu to postupně vymizí.


Co jsem si koupila tentokrát?




Cena: 99 Kč
Odkaz: tady
Co to je: dřevěná vařečka dlouhá 34 cm
Proč se mi líbí: Je to ten jednoduchý design, nebudu si vymýšlet nic o užitečnosti. Zejména proto, že dřevěné vařečky naprosto nesnáším. I když vím, že moje plastové jsou děsně neekologické (beru v potaz výrobu i to, co se s ní stane po vyhození), pořád je mám radši. U dřevěného nádobí si pořád představuji odpadávající malé kousky třísek. Fuj. Každopádně přítel s ní vaří rád a vypadá skvěle. (on i vařečka)




Cena: 199 Kč
Odkaz: tady
Co to je: bavlněná utěrka s rozměry 50 x 70 cm
Proč se mi líbí: Tyhlety popisný obrázky mě vždycky fascinovaly. Mám trochu problém s tím, že popisuje části živého tvora (jo, zas mám nějaké ale). Dlouho jsem maso nejedla, a tak doteď trochu plavu v tom, jaký druh masa je z jaké části zvířete. Tohle je můj tahák. I když nutno říct, že mi už zase skoro na nic není - masa mi v jídelníčku opět pomalu ubývá. Utěrka je ale užitečná a hezká. A co by člověk ještě víc chtěl. Používám ji k obvyklým účelům, případně i jako obal na pečivo místo těch jednorázových.


Cena: 164 Kč
Odkaz: tady
Co to je: šest párů jídelních hůlek - délka 22,5 cm
Proč se mi líbí: design a zase design. Hůlky mají nejenom nádherné štýlo vzorování, ale také drážky, díky kterým nic nevypadne ani těm méně zručným. Co jsme na dovolené s partnerem zcela otevřeli mým rodičům dveře do světa sushi a obecně asijské kuchyně, plánujeme společný večer ve čtyřech v tomto duchu. A s těmito hůlkami už to prostě musí klapnout!


Cena: 559 Kč
Odkaz: tady
Co to je: porcelánová nádobka na mléko
Proč se mi líbí: prostě k nám zapadne. Nejen proto, že už jsem si před půl rokem udělala radost touto miskou ze stejné kolekce. Prostě tak nějak celkově. Tahle mléčenka je na jednu stranu zcela minimalistická, na druhou stranu trochu hravá. A tyhle věci prostě miluju. Pokud bych měla najít nějaké ale tady, bylo by to jen to, že žel ani já, ani přítel, nepijeme kafe s mlékem. Většinu času tedy na mléčenku jen s láskou koukáme. Ale jakmile přijde návštěva... :)



Máte doma barevno, nebo si taky jedete v černobílé?
Mějte se krásně!



1 komentář:

  1. Ty hůlky jsou úplně bombastický!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat