pátek 30. června 2017

OOTD: V bačkůrkách


Občas koukám na cizí outfity a nemůžu se zbavit pocitu, že některé z nich prostě NEMOHOU být pohodlné. Velké díky těm, co v tom jedou na upřímno, a nefotí se jen v perfektně vystajlovaných kombinacích, ve kterých však déle než deset minut nevydrží.


Můj dnešní outfit je taky upřímný. A pohodlný. Neskutečně. Při zkoušení bot jsem si říkala, že jsou až podezřele pohodlné. Teď je tahám ke všem úplně jednoduchým kouskům, které je třeba něčím oživit.


Basic triko Vero Moda - 237 Kč (PC 279 Kč), Zoot
Denimové šortky s kytičkami Denim & Co. - 100 Kč, sekáč (vinted)
Růžové espadrilky Medicine - 375 Kč (PC 469 Kč), Answear - zde
Batůžek Pieces - 719 Kč (PC na Answear 1199 Kč, na Zootu 1499 Kč) - zde


Batoh je dost velký i na všechny ty věcičky, co s sebou správný zírouvejsťák-začátečník* nosí. Pojme lahev na vodu, brčka, lžičku, pár složených plátěnek i dózu na sypané suroviny. Samozřejmě tyto věci můžete nahradit výbavou dle svého uvážení. :) Byla jsem na jeho výběr hodně náročná, tak snad mi teď pár let vydrží.

*víc informací o životě bez odpadu třeba zde


Sto bludišťáků tomu, komu připadaly šortky povědomé! Byly totiž jednou z hvězd červnových Radostí. Těch z roku 2016. Je to přesně rok a radost z nich mám pořád stejnou. No není to hezké?




Co vám dělalo radost před rokem a co letos?
Mějte se!





2 komentáře:

  1. Nádhera! Jednoduché a přitom i krásně sladěné! :-)

    tp-bloggers

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou nádherný! a taková cena? Divím se, že ještě nejsou vyprodané.)

    OdpovědětVymazat