úterý 6. června 2017

Radosti: květen 2017




V květnu jsme se přestěhovali. Kdybych měla vyjmenovat všechny Radosti s tím spojené, vybouchnul by internet. Proto radši zůstanu u čistě materiální top trojky. A o stěhování zas někdy příště. :)


Tenhleten peříčkové hrnek se stal ihned nejpoužívanějším kouskem v domácnosti. Nemít dva, tak se o něj se snoubencem pereme. Splašila jsem ho v eshopu H&M za 199 Kč (za kus). Při psaní těchto řádků už jsem ho tam žel nenašla, ale strukturované povrchy zdá se letí, takže se dá najít spousta podobných.



Retro Star Wars triko. Ptáte se, kde já je beru? Stále na stejném místě, jako to minulé, na votoči! Opět je pánské a opět je boží. Odkaz na online sekáč / bazar, který už funguje delší dobu pod názvem Vinted najdete tady.



Poslední Radost přímo souvisí s mou oblíbenou činností. Ráda jsem chameleonem. V pondělí na punk, v úterý bezdomovec a ve středu zas jako sen každého pedofila, v pastelových barvách, s odznáčky a s laclem.

Jako chameleon jsem se samozřejmě měnila i v květnu. Den před outfitem s COCO jsem si to štrádovala ulicemi s crop topem, keckama a v čepici. No a to nejpodstatnější: s kroužkem v nose. Protože jsem posera, je samozřejmě falešný.

Přímo tento fake septum hanger mám opět z eshopu H&M. Byl polovinou sady, druhý nabízím na již zmíněném Vinted. V eshopu už ho nemají a nepodařilo se mi tam nalézt ani žádný jiný. Pěkné mají každopádně v Poison Bite, kde jsem se lehce zásobila do budoucna. Kdo rád kouká na šperky naživo, může prubnout jejich prodejnu na Veveří (Brno).



Co vy a květen? A taky vás baví být každý den jinačí?
Mějte se!




2 komentáře: